Adsense

Tweede wereldoorlog




Een bejaarde Spanjaard gaat naar de kerk om te biechten bij de dominee.

"Vader, ik heb iets op te biechten, gedurende de tweede wereldoorlog kwam er een vrouw bij me langs en vroeg me of ze zich kon verstoppen voor de Duitsers."

"Dat is een hele mooie daad mijn zoon, daar hoef jij je niet voor te schamen!"

De Spanjaard vervolgt; "Ja maar ik was niet zo netjes en verlangde in ruil dat ze seks met me zou hebben."

De dominee antwoord: "Maar het waren toen andere tijden en waren in groot gevaar als de Duitsers jullie hadden ontdekt. "God, met al zijn wijsheid zal genadig oordelen en het je vergeven."

De man slaagt een zucht van verlichting. "Hartelijk dank vader, nu voel ik mij al een heel stuk beter."

Maar dan heb ik nog één vraagje: "Moet ik aan haar vertellen dat de oorlog al voorbij is?"